Zenék, és a történetek, amelyekhez kapcsolódnak

8:29:00

A bejegyzésben könyvek és blogok is egyaránt előfordul(hat)nak!

Képtalálat a következőre: „music life tumblr”

Guys! A fejemből kipattant egy ötlet, miközben az első számot hallgattam a telefonomon (ma csak délig volt tanítás a sulinkban, mert a tanárok leléptek valami csapatépítőfélére), miközben a vonaton utaztam hazafelé. Úgy gondoltam, tetszene nektek, és megpróbálkoztam vele, hátha ti is kedvet kaptok hozzá. Egyébként most néztem újra az Aranyhaj és a nagy gubancot -, ha esetleg valakit érdekel.
Felhívás: Nem a zenék tartalmi szövege miatt kapcsolódnak bizonyos történetekhez, hanem csak úgy, valamiféle emlék vagy dallam miatt. Lehet, hogy nektek teljesen más jelentéssel bír.

1. One Direction - Forever Young (xxx)
Anne Frank naplója (pdf: xxx)

Képtalálat a következőre: „anne frank quotes from her diary”

Hogy miért pont ez, fogalmam sincs. Elég sokáig tartott, mire teljesen kiolvastam, talán egy évig (nálam az sok). Nyolcadikban kezdtem, és csak utazáskor vagy hosszabb szünetekben néztem bele, és állandóan ezt hallgattam az olvasása közben. Ha a lejátszási listámra kerül a szám, biztos, hogy Anne fog először eszembe jutni róla. Na meg, hogy két volt osztálytársam és az osztályfőnököm kosaraznak együtt az udvaron (miközben a naplót olvasom).

2. Charlie Puth - We Don't Talk Anymore (xxx)
Voice (wattpad: xxx)


Egyik nagyon kedves és aranyos barátnőm írja, akinél a nyáron voltam Pesten pár napig. Sokan lehet, hogy ismeritek (Bobo Sz.), rengeteg fantasztikus történet(ötlete) van, amelyeket hallottam, olvastam és javítottam; egy közülük a Voice. Hát, gyerekek, én szerelmes vagyok ebbe a történetbe. Cora és Calum kapcsolata valami haláli, az olvasása közben mindig a mennyben érzem magam, és falom a sorokat. Ebből sosem elég két oldal, vagy esetleg három! Komolyan, nem bánjátok meg, ha benéztek.

Fülszövege:
A 5SOS arculata kétségbeejtően romlani kezdett. Egy internetes troll minden világhírű előadót bemocskolt. Beképzeltnek és egocentrikusnak állította be őket, akik csak és kizárólag magukra tudtak gondolni. Félreérthető képek láttak napvilágot, amiket senki sem tudott levadászni a világhálóról. Ami egyszer oda került, az örökké ott is maradt. De valahogy véget kellett ennek is vetni. A megoldás pedig egy tizennyolc éves youtuber lányban rejlett, aki 5SOS feldolgozásokat töltött fel az internetre. 
Egy felkérés, 
egy fellépés,
egy hang, 
egy arc jelentheti az utolsó esélyt.

3. Years&Years - Shine vagy Half the Animal - Babylon (xxx és xxx)
Őszi táblák (saját sztori)


A képet én készítettem, A5-ös füzet méretű, mivel rendeltem néhányat (a sorozat további három részéből is). Nemrégen elkezdtem dolgozni egy sorozaton, amelynek az első részéből már több, mint kilencven oldal le van írva, és a másodikból szintén egész sok ki van találva, és két osztálytársam is tud róla, ami nálam rohadtul nagy szó, mivel igyekszem titkolni az írással kapcsolatos dolgaim.
Akit esetleg érdekel, annak itt egy kezdetleges valami.

Fülszövege:
Bostont 2013 áprilisa óta nem hagyja nyugton egy sorozatgyilkos, aki tinédzser lányokat fojt meg.
Grace Collinsnak már csak két éve maradt a gimnáziumból. Egy héttel az iskola kezdete előtt megtalálja Hannah Keegan, az egyik áldozat naplóját, s olyan dolgokat tud meg, amelyek előrébb vihetnék a nyomozást, de Noah-n, az iskola egyik legnépszerűbb diákján kívül senki sem hajlandó segíteni neki.
Kenneth McLean a kosárcsapatában játszik, és süt róla, hogy az egyik legmenőbb, aki oda jár. Ki tudja, hogyan, de köze van a gyilkosságokhoz, és mikor Grace megtud valamit, felbukkan egy ismeretlen, és egy kosaras, abból az egyik ismerte az összes lányt, akik már nem élnek. Úgy tűnik, McLeanhez ismertségi kapcsolat fűzi, de vajon miféle?
Az egyik nyom új embereket hoz be a gyanúsítottakhoz. Ki az az EY? Talán ezen a kérdésen áll vagy bukik minden. Mi lesz, ha Grace túlságosan belemártotta magát, és már késő? Mi lesz, ha a gyilkos következő áldozata ő? Akkor csak remélheti, hogy megússza ép bőrrel.

4. Shawn Mendes - Treat You Better (xxx)
Téli füzérek (a sorozatom második része)


Minden sorozat másik embereket mutat be, tehát ilyen szinten nem kapcsolódnak egymáshoz, úgyhogy nem Grace és Kenneth történetét folytatom. A főszereplőmet Shawn ihlette ezzel a dallal, akit szintén Shawnnak hívnak, és azon kívül, hogy a sulija focicsapatában játszik a bátyjával együtt, még zseni is, és utálja az embereket. Szóval, ha pasi és zseni lennék és szeretnék sportolni, totálisan ikrek lennénk! Váó! Amúgy ennek fülszövege még nincs, de igyekszem majd kitalálni.

+1. Zara Larsson - Uncover
Tulajdonképpen erről inkább a saját életem jut eszembe, és fogalmam sincs miért, de olyan érzés kerít hatalmába, ha hallgatom, mintha rólam szólna. Pedig igazából nem vagyok nagy angolos, és valószínűleg azt sem tudom, miről énekel szerencsétlen. De az utóbbi időben annyira megszerettem!

Köszönöm, hogy idáig eljutottatok és elolvastátok! A következő hónapban (haha, jövőhéten) megosztom veletek a történetötleteim fülszövegeit és füzetborítóterveit, amíg nincs más. Remélem, tetszeni fog nektek, és érdeklődőek lesztek.

You Might Also Like

0 megjegyzés