Christmas gift tag

4:28:00

Képtalálat a következőre: „christmas tumblr”

Guys! Egy ilyet hoztam nektek, jövőhéten pedig olvashatjátok az egyik novellámat, és miután eldöntöttem magamban (segítettek a hangok, így közös megegyezés alapján), arra jutottam, hogy az I And Someone Else lesz a nyertes. Az Original Print oldalon eléritek a részletet belőle, csak előbb a Munkáim fület nyissátok meg.
A Karácsonyi tag-et az Angel Style blogon láttam, pontosabban az egyik Facebookos csoportban, megtetszett, és gondoltam kitöltöm. Ha valaki szeretné, ne habozzon, kezdjen neki! (Amúgy nem tudom, miért a gép előtt ülök, mikor már megcsináltam a töri beadandóm, a filmelemzésem, bemásoltam a fizikát és az irodalmat, de megtanulni nincs erőm).

1. Mi az aminek nagyon örülnél idén Karácsonykor, úgy igazán?
Igazából ilyen "ez kell nekem vagy ha nem kapom meg belehalok" dolgokra nem kell gondolni, mivel én mindig is azt tartottam fontosnak a Karácsonyban, hogy együtt legyen a család. Már régóta nem érzem jól magam az ilyen ünnepek alatt, egyszerűen eszembe jutnak dolgok, amik nyolcadikos koromban történetek velem, és ezzel beindul a lavina. Mindettől eltekintve, ünneplem, igen.
Nem is gondolkoztam, mit szeretnék még, de mostanában nagyon teafüggő lettem, így az sincs kizárva, hogy azt kérek. A gyertyákkal sem állok hadilábon, bár még sosem volt illatos fajtám. Bármilyen 5SOS-ös, esetleg Supernaturalos dolognak örülök, de annak is, ha valaki rám szánja egy picit az idejét, és saját kezűleg készít el valamit.

Képtalálat a következőre: „christmas tumblr”

2. Mi az az illat, ami téged a karácsonyra emlékeztet?
A töltött káposzta, a tea, a fahéj, a narancs, a mézeskalács és a forralt bor illata. Nem vagyok az a fajta, aki minden hétvégéjét egy üveg bor társaságában tölti el, de nem tagadok meg magamtól egy pohár alkoholt. Amúgy a vodkát szeretem, nem a bort.

3. Mi a kedvenc színed?
Nagyon szeretem a feketét, fehéret és szürkét, ezeknek pedig minden árnyalatát. Karácsonykor a piros és fenyő zöld kombinációt. 

4. Mennyire használsz sminktermékeket?
Nem nagyon vagyok oda a sminkcuccokért, többnyire nem is használok semmit. Ha mégis, akkor korrektort, és ezzel le is van tudva. Szempillaspirált életemben talán kétszer használtam, és az is valami nagyon különleges alkalom lehetett. 

Képtalálat a következőre: „christmas tumblr”

5. Milyen a bőrtípusod?
Ezzel nem igazán vagyok tisztában, ezért most meg kellett néznem, miféle jellemzőkkel látják el a típusokat, így ki is derült, hogy kombinált vagyok.

6. Van kisállatod?
Van két cicám, de persze ez közös a két testvéremmel. Az egyiknek a húgom adott nevet, még mikor kicsi volt az állat (és ő is), így Gülüke (wtf?why?) lett belőle, aki egy közönséges házi macska. A másik egy sárgás-fehér bundájú, aki Hektor lett. Imádom ezt a nevet, komolyan. Annyira illik hozzá, hogy az hihetetlen.

7. Extrém vagy visszafogott stílus?
Igazából az szerintem a kedvemtől és az alkalomtól is függ, a társaság pedig nem utolsó dolog. Az öltözködésem egyértelműen visszafogott, viszont az már kevésbé, hogy tizenhat évesen már megvan az első tetoválásom, és még akarok. Ó, a piercinget még nem említettem, de azt is szeretnék. :D

8. Kedvenceid? 
Sorozatok közül egyértelműen a Supernaturalt és a Mortal Instruments-t mondanám, szeretem a tolltartókat (most éppen Vasemberes), a szövegkiemelőket és határidőnaplókat, rajzokat, amiket tudok hová kapcsolni érzelmileg vagy történetileg, utazni is imádok, és repülőn ülni.

You Might Also Like

0 megjegyzés