Too much information book tag

4:44:00

Drágák! Ne haragudjatok amiért ennyire eltűntem, de elég nyomós indokom van rá. Mindegy is, most végre megcsinálom a Gab-től "kapott" book tag-et, aztán talán kiteszek valami novellát, hogy érezzétek egy kicsit szeretetemet. 
A vizsgáim egyébként kikészítenek, még csak az olasz írásbelin vagyok túl, ami nehéz volt, kíváncsi vagyok, hanyast kapok. Hétfőn szóbeli, nagyon féleeeek.
Egyébként sokáig írtam ezt a tag-et, mert a falamról tegnap este leesett a térképem és ott maradtak a ragacsok, a macskám pedig állandóan le akarta őket szedni és vissza kellett fognom.

Melyik szereplőnek van a legjobb stílusa?
Én a Párválasztóból Americát mondanám, számomra ő volt az, akin nevetni tudtam, sírni és mosolyogni. Mindig tudta, mit-hogy csináljon, egyedül az nem tetszett, amikor nem tudta eldönteni, hogy Aspent vagy Maxont válassza.

Könyves szerelmeid?
MAXON. Minho és Newt. MAXON.

Valaha szeretett szereplőid, akiket megutáltál?
Ilyen nem volt szerintem.

Legnagyobb, leghosszabb könyv a polcodon?
Csontváros, talán az a leghosszabb.

Legnehezebb könyv a polcodon?
A Harry Potter kötetetek. A keményfedeles borításuk miatt. (ja, és nincs is meg mind)

Vannak könyves posztereid?
Nem, sajnos nincsenek. Egyébként már nincs is nekik hely...

Vannak könyves ékszereid?
Régen volt egy Szent Johannás karkötőm, de azóta annak nyoma veszett.

Kedvenc OTP-d?
Hmm, nekem nem nagyon vannak ilyeneim.

Kedvenc könyvsorozatod?
Harry Potter vagy Párválasztó!

Kedvenc filmadaptációs betétdalod?
A Szépség és a szörnyetegé.

Egy könyv/történet, aminél azt kívánod, bárcsak folytatódna?
A Kékvérűek sorozatot a harmadik után nem fordították le magyarra és nekem ez akkora csalódás volt...

Kedvenc egykötetes könyv?
Polaroidok és a Darwin motel.

Mióta olvasol?
Hetedikes korom óta állandóan, amikor időm engedi. Sajnos újév óta egy normális könyvet sem tudtam elolvasni, szégyenemre.

Melyik roxforti házba tartoznál?
Igazából én végignézném az összeset, mert MEGTEHETNÉM, MUHAHA.

Mit keresel egy könyvben?
Ne csöpögjön a nyáltól, én már akkor boldog vagyok.

Kedvenc idézet?
Ú, nagyon sok van, de talán. "A holnap nem ígéret, csupán esély." By Rachel Joy Scott.

Kedvenc író(nő)id?
Julie Anne Peters, Jay Asher, Simon Márton, Dékány Dávid és Kiera Cass.

Kedvenc borítód?
Szeretem a Polaroidokét és az Útvesztő trilógiájét is, természetesen a filmeset.

Akciódús vs. romantikus?
Really? Természetesen az első.

Hová mész, ha valami szomorú történik a könyvedben?
Leülök a gép elé, megnyitom a photoshopot és kiszerkesztem magamból a csalódottságomat és mérhetetlen fájdalmamat.

Mennyi ideig tart elolvasnod egy könyvet?
A kedvemtől, időmtől, könyvtől és a családomtól függ.

Mennyi ideig gyászolsz egy könyvet?
Nem adok túl sok időt, általában pár napon belül elfelejtem őt és más társ után nézek.

Legkevésbá kedvenc könyv?
Akkor szakítsunk - sokszor elmagyaráztam már, miért.

Pozitív dolgok egy szereplőben?
Ugye senki nem várja el, hogy ezeket most szedjem össze? A lány szereplő általában bejön, mert tudok azonosulni vele, viszont a fiú párosításban imádom, ha TIPICALLY bunkó.

Negatív dolgok egy szereplőben?
Ugyanaz a TIPICALLY bunkó TIPICALLYSAN, sírva szerelmet vall a lánynak, akit eleinte utált.

Miért kezdtél el blogolni?
Felébredt bennem a versenyszellem és úgy éreztem, ez majd enyhíteni tudja a fájdalmam. Így lett.

Félelmetes könyv?
Asylum.

Legutóbbi könyv, ami megsíratott?
Nem sírok semmin, csak a tumblr idézeteken.

Legutóbbi könyv, amit öt csillagra értékeltél?
Darwin Motel by Dékány Dávid.

Kedvenc könyvcímed?
Dorothy-nak meg kell halnia, Polaroidok és Darwin motel.

Legutóbbi könyv, amit befejeztél?
Mostanában egyébként többet olvasok Wattpaden, ott pedig az Örvény volt, azt hiszem.

Mit olvasol éppen?
Könyvet nagyon sokat, megszámolni sem tudom.

A legutóbbi filmadaptáció, amit láttál?
Mielőtt megismertelek. Nagyon tetszett és az volt az első film, ami valamilyen érzelmet váltott ki. (A második a trollok volt, amin életemben ELŐSZÖR sírtam. Mesén. Logikus.)

Egy szereplő, akivel mindig is beszélni akartál?
Többet írok, mert egyet nem tudok. Clay Jensen, Hannah Baker és Daelyn.

Egy író, akivel mindig is beszélni akartál?
J. K. Rowling.

Kedvenc olvasó nasi?
Keksz egy kis teával vagy kakaóval és máris feldobja a napom.

Egy könyves világ, amiben NEM szívesen élnél?
Éhezők viadalában nem lenne kedvem, az biztos.

A legutóbbi alkalom, amikor megszagoltál egy könyvet?
Sajnos nem emlékszem rá.

Furcsa viselkedések egy könyvben?
Ezt a kérdést nem nagyon értem...

Kedvenc romantikus könyv?
Olyasmit nem nagyon olvasok, mármint ami totál romantika.

Írsz?
Igen. Szeretek novellákat, de dolgozok négy regényen jelenleg és alig várom, hogy befejeződjenek. Kettő már átlépte a száz oldalt!

Kedvenc varázstárgy?
Tom Denem naplója.

Quidditch posztod?
Hmm, ez fogós kérdés. Fogó, haha. Ha. Értitek, nem? Nem? Jó.

Egy zene, amiről egy könyv jut eszedbe?
One Direction - Forever Young nekem mindig Anne Frank naplóját fogja eszembe juttatni. Mindig erre a zenére olvastam és ha meghallom, ez van a szeem előtt.

Kedvenc könyves közösségi oldal?
Nem nagyon használok ilyesmit. Molyon fent vagyok, de nem használom napiszinten.

Használod?
Előző kérdésben a válasz.

Kedvenc fandom?
MARVEL, Supnat, Lucifer, AHS, 5SOS. Könyvekben nincs kedvenc.

Hány könyved van?
Ihj... Elég kevés. Többet olvastam, mint ami megvan nekem a szobámban vagy bárhol a ház többi pontján.

Kit hívsz meg?
Mindenkit, aki ezt a posztot olvassa, MUHAHA. Kötelességed kitölteni, leellenőrzöm, vigyázz! :*

Drágák, nem tudom, mikor fogok legközelebb jelentkezni, megpróbálok május előtt, de nem ígérek semmit. Ha nem sikerül, kérlek, ne haragudjatok, muszáj szépen levizsgáznom, mert vannak céljaim és magammal szemben sem lenne jó egy kettes. Ami ráadásul háromszoros szorzós. Köszönöm a megértéseteket!

You Might Also Like

0 megjegyzés