30 napos könyvkihívás: 20, 21.

7:12:00

Képtalálat a következőre: „book tumblr”

Betegségem után ma mentem először suliba, és nem írtam bioszból sem témazárót (na majd holnap). Már alig várom, hogy kiírhassam magamból az eukarióták és prokarióták összehasonlítását, esetleg, hogy a malária vírus-e vagy baktérium. Pff. Még ha valami jót tanulnánk... ez volt tegnap

Sikeresen elvégeztem a biosz dolgozatot, jövőhétre is lesz elég tanulnivalóm, meg még vers pff, de persze ezek senkit sem érdekelnek. Hála az égnek, elmaradt az utolsó, nyolcadik órám, ami tesi kellett volna, hogy legyen. Ünnepség is volt, meg minden, ráadásul a templomban, és ugye rohadt hideg van ilyenkor bent. NÓPROBLÉMÓ, A 4/10A MINDENTKIBÍR, NEMDE?

Kedvenc romantikus könyved

Hát, azt hiszem, Helena Silence, Enigmája lesz megint a nyertes (mert úgy emlékszem, egyszer (?) volt már). Valamiért nem tudok megragadni egy kérdés-egy könyv formánál, mert tudom, hogy később úgyis felhasználom. Ami a művet illeti, az első rész tökéletesen bemutatta a szálakat a két fiatal között, de a másodikba eddig nem mertem belekezdeni.

Gyerekkorod kedvenc könyve

A kis hableány (pdf: xxx, sok más mesével együtt), Hans Christian Andersen tollából. Régen anya minden este el kellett, hogy olvassa, anélkül nem tudtam nyugodtan forgolódni a puha ágyamban. Szerencsére nem tartott túlontúl sokáig ez az időszak, öt-hatéves koromtól már nem igazán igényeltem a gyerekmeséket. Persze tízévesen még játszottam a Barbie-kal, meg minden ilyen hülyeség megvolt.

You Might Also Like

0 megjegyzés