She is...

8:54:00


avagy blognyitás!


2000. 10. 11-én láttam meg a napvilágot, blah blah blah. Kit érdekel? Nem azért hoztam létre az oldalt (legalábbis ezt a bejegyzést), hogy a életem legunalmasabb perceit traktáljam el, hanem hogy legyen egy olyan hely, ahol nem a regényeimet írom. Egy személyes kis terület, ahol a szereplők nem fognak úgy cselekedni, ahogy akarnak, hiszen nem is léteznek.
Elég szűk egyébként az érdeklődési köröm, de megpróbálok mindent úgy írni, hogy ne haljatok meg, miközben olvastok. Elég kellemetlen tud lenni, higgyétek el! Persze, ha az ember ügyes, vannak taktikái, sosem fogják észrevenni. Csak óvatosan! Azért remélem, nem kell ettől félnem.
Mint sokan tudják, nagy álmom kimenni Ausztráliába, és ott leélni az életemet. Ha minden jól sikerül, talán még az egyetemet is el tudom végezni (ez az, már csak milliárdosnak kell lennem!). Azután találnom kell már van egy lakótársat, akivel közösen fizetjük az albérletet, és az összes kiadást. Panelben, vagy nagyon kicsi kertes házban lakhatunk, ugyanis nekem már borsódzik a hátam a családi kiszerelésestől - mindennek van átka, még annak is, ha falun, az Isten háta mögött laksz.


Az életem további elképzeléseit, és múltját megtudhatjátok a Brynn menüpontban, ugyanis a(z) rejtett egoizmusom meg akar mutatkozni, mint minden történetemben. De ne tartson titeket vissza a tudat, hogy önimádó vagyok, hiszen ebből a fele sem igaz. Komoly önbizalomhiánnyal küzdök, amit mai napig nem sikerült orvosolni, de rajta vagyok az ügyön. Szóval sokkal inkább szeretek mást, mint magamat. Nem fogok senkit megenni, ha rám ír, esetleg tanácsot, vagy segítséget kér. Kivéve akkor, ha előtte tízszer megkérdez valamit, és én érthetően válaszolok rá, de sajnos nem érti. Persze ettől nem kell tartanotok, mert nagyszerűenfantasztikusancsodálatos bloggerek vagytok!
Ami a blogot illeti, nem terveztem semmiféle konkrétumot neki, inkább majd az lesz rajta, ami kipattan a fejemből. Ez lehet cikk, novella, vers, életcél, TAG, vagy bármi, amit érdekesnek találok. 

Röviden ennyi lenne a bemutatkozó valami.
Ha esetleg további kérdésed van, tudod, hol találsz.

Brynn Hastings

You Might Also Like

0 megjegyzés