Back To School Book Tag

12:35:00

Köszönöm Gabnek (xxx)!

xxx
A helyzet az, hogy ma volt egy jó kis évnyitóm, amit nem részleteznék. A lényeg, hogy fél kettőtől fél nyolcig nem voltam otthon... No de! Gab kiválasztott erre a Book Tagre, amivel már régebben szemeztem, de végül arra jutottam, hogy nem csinálom meg. *sunyi mosoly* Azonban ez megváltozott, és még ma kaptok belőle.

I. Melyik az a könyv, amit minden iskolakezdés előtt újraolvasol?
Azt hiszem, Jay Asher: Tizenhárom okom voltja. Még hetedikes koromban találtam rá, amikor nyolcadikba mentem, és számomra ez adta meg a löketet, hogy elkezdjek olvasni, ugyanis előtte gyűlöltem a könyveket. Komolyan, ki nem állhattam.

II. Minden kötelező olvasmányt elolvastál?
Nekünk negyedikben adtak először, és csak azt az egyet olvastam el teljesen, mert anyukám addig hajtott (Kincskereső kisködmön). Ha rajtam múlik, soha nem olvasom el. A Pál utcai fiúk... a tanárunk csak fejezetenként adta a kérdéseket az olvasónaplóhoz, úgyhogy csak azokat olvastam el. Az egri csillagok sem járt túl jól, ott maximum, ha három fejezetig jutottam. A Szent Péter esernyőjét gyűlöltem, ahogy a  Légy jó mindhaláligból egy betűt sem olvastam.

III. Félsz, hogy szeptembertől kevesebbet fogsz tudni olvasni?
Azt mindig megoldottam, és hiába fogadtam meg, hogy ezentúl rendesen tanulok, nyilván nem így lesz, úgyhogy nem, nem aggódom. Attól viszont igen, hogy az írásra nem lesz annyi időm vagy energiám, amennyit szánni szeretnék rá.

VI. Melyik ősszel megjelenő könyvet várod a legjobban?
Erre a legegyszerűbb a válasz: J. K. Rowling, Jack Thorne, John Tiffany: Harry Potter és az elátkozott gyermek.

V. Mutass egy borítót, ami az őszre, iskolakezdésre emlékeztet!


VI. Mennyire vigyázol a tankönyveidre?
Eddig állandóan firkáltam őket, színeztem, tépkedtem, akárcsak Gab, de elhatároztam, hogy mostantól (mivel érett, tizedikes gimnazista vagyok) nem csinálok ilyet, mert tizenhat évesen már nem illik nálunk. Úgyhogy igyekszem good girlként viselkedni.

VII. Melyik nyári olvasmányodról fogsz írni irodalomórán?
Sok helyen olvastam, hogy ilyen nem nagyon van, de ha lenne, biztosan Kiera Cass: A Párválasztó könyvét mondanám. Esküszöm, valami fenomenális, és alig várom, hogy legyen pénzem a következő részre, ami az Elit címet viseli, és már rég megjelent...

Mivel én nem vagyok ez a kihívós fajta, így örömmel átadom mindenkinek a lehetőséget, aki szomjazik rá, hogy megcsinálja. Éppenséggel fél órát sem vett el az életemből, úgyhogy meg lehet nyugodni, senkiéből sem fog. Jó iskolakezdést kívánok, és remélem, nektek kevesebb órátok lesz, mint nekem! Arrivaderci, ahoi, adios, bye, wiedersehen, ennyi jutott eszembe.

You Might Also Like

2 megjegyzés

  1. Brynn, az új Harry Potter könyvet én is nagyon várom ;)
    Még sajnos nem jutottam el odáig, hogy megszerezzem a Párválasztót, de már egy ideje szemezgetek vele :P
    Ölel, Gab

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Gab!

      Már gyűjtögetek rá, plusz a hiányzó HP részekre. A Párválasztó pedig valami iszonyat jó, muszáj megvenned! Komolyan, ki ne hagyd! :D

      Hatalmas ölelés,
      Brynn :*

      Törlés