Női és férfi karaktereim

12:48:00

Sziasztok!
Igyekeztem hamar jönni. Az Avriles posztom nagyon nagy sikert aratott, aminek irtózatosan örülök! Ennek örömére a teóriák #2 részét igyekszem hozni a jövőhéten, valamikor a hét első felében (szerdáig). Tegnap pedig sikeresen letudtam a matek kis vizsgámat is, úgyhogy már csak egy (töri) van hátra, ami május 31-én lesz, ha minden igaz. Megkaptuk a faktos papírt is, hogy mire számíthatunk és eddig úgy néz ki, hogy az olaszt biztosan felveszem, a rajzzal pedig várok szeptemberig (mivel tervezőgrafikusként (vagy legalábbis valami hasonlóként) szeretnék majd elhelyezkedni.).
A bejegyzést először Liánál, majd Amy C. Blanchardnál láttam, viszont én nem kívántam külön foglalkozni azzal, hogy most ezek a nők, ezek a srácok, stb stb. Úgyhogy letudom egybe! Egy kicsit több információt osztok meg veletek róluk, mint a többiek, remélem, ez nem gond.
Egyébként nagyon élveztem megírni, remélem, nektek is legalább annyira bejön majd, mint nekem.

GRACE (ŐSZI TÁBLÁK - ÉVSZAKOK SOROZAT 1.)
Teljes név: Grace Collins
Kor: 17
Testvér: Nincs
Születési hely: Rochester, New York, Amerikai Egyesült Államok
Lakhely: Boston, Massachusetts, Amerikai Egyesült Államok
Foglalkozás: a Boston High School tanulója
"Saját világegyetemmel rendelkezni jobb, mint pasival." "A csillagok csak akkor halnak meg, ha elfogy az erejük és nem tudnak tovább küzdeni."
#nyomozik #dolgozik #franciátésoroszttanul

ARWEN (TÉLI FÜZÉREK - ÉVSZAKOK SOROZAT 2.)
Teljes név: Arwen Lendale
Kor: 17
Testvér: Van, egy öccs
Születési hely: Yonkers, New York, Amerikai Egyesült Államok
Lakhely: Cleveland, Ohio, Amerikai Egyesült Államok
Foglalkozás: tanuló
"Muszáj megoldást találni? Nem élvezhetjük egy kicsit a problémát?" "Tudom, hogy nem csajozol, de igazán hozzákezdhetnél... mondjuk velem."
#új #shawniloveyou #partnerfüggő

GIN (TAVASZI CSATTANÓ - ÉVSZAKOK SOROZAT 3.)
Teljes név: Virginia Kempton
Kor: 17
Testvér: Van, egy nővér
Születési hely: New York, Amerikai Egyesült Államok
Lakhely: Illinois, Chicago, Amerikai Egyesült Államok
Foglalkozás: tanuló
"Van mekkora nyomásnak kell érnie az ember lányát ahhoz, hogy végleg összeroskadjon?" "Attól, hogy a színjátszó körbe járok, még nem jelenti azt, hogy tudok hazudni."
#színjátszós #korcsolya #méhkirálynő

OCEANA (NYÁRI ÉVKÖNYV - ÉVSZAKOK SOROZAT 4.)
Teljes név: Oceana Parker-Smith
Kor: 17
Testvér: Nincs
Születési hely: San Francisco, Kalifornia, Amerikai Egyesült Államok
Lakhely: San Francisco, Kalifornia, Amerikai Egyesült Államok
Foglalkozás: tanuló
"Ha létezne egy skála, ami azt mutatná, mennyire utállak, már nem lennél." "A helyedben vigyáznék a helyes kis pofikádra, amíg még egyben van."
#különc #antiszociális #óceánrajongó

ALEXA (PRINCE OF ICE - A JÉG HERCEGE) SAJÁT VILÁGGAL
Teljes név: Alexandria Felicity Honoria Folk
Kor: 17
Testvér: Van, egy báty, egy húg és egy öccs
Születési hely: Beckinsdale, Acrad
Lakhely: Ashbourne, Acrad
Foglalkozás: a St. Kaetlyn tanulója Norbury-ben
"Ha szerelmes akarsz belém lenni, én megengedem. Komolyan. De utána azt csinálok veled, amit akarok." "Ha ennyire törődöm veled, az már jelent valamit, nem?"
#farmonlakik #bentlakásosiskola #BabyblueésAzték

AINS (BLACKBIRD - FEKETERIGÓ)
Teljes név: Ainsley Hastings
Kor: 23
Testvér: Nincs
Születési hely: Henderson, Nevada, Amerikai Egyesült Államok
Lakhely: Henderson,  Nevada, Amerikai Egyesült Államok
Foglalkozás: nyomozó a Henderson-i rendőrségnél
"Én mindig egyenes vagyok. Haha, ez a legnagyobb hazugság, amit valaha mondtam." "Nem vagyok 'aranyom', 'drágám", 'édesem'... NYOMOZÓ vagyok."
#nyomozó #biszexuális #vagány

AU (HOMESICKNESS - HONVÁGY)
Teljes név: Aubrey Dallas
Kor: 19
Testvér: Van, egy báty
Születési hely: Everett, Washington, Amerikai Egyesült Államok
Lakhely: Everett, Washington, Amerikai Egyesült Államok
Foglalkozás: egyetemista, művész
"Úgy világít a fejed, akár egy fénycsóva. Egy nagy, hatalmas fénycsóva." "Szeretnélek lerajzolni, de még az akthoz sincs elég hely, hiszen az egód túl sokat foglal el a pofád mellett."
#művészlélek #imádírni #szarkasztikus

PAIS (EFFERVESCENCE - PEZSGÉS)
Teljes név: Paisley Gray
Kor: 17
Testvér: Van, egy öccs
Születési hely: London, Egyesült Királyság
Lakhely: Lexington, Kentucky, Amerikai Egyesült Államok
Foglalkozás: tanuló, úszó
"A klór az én parfümöm." "Haver, ha még egyszer belepisálsz a medencénkbe, lehúzom a fejed a klotyón. Nem, nem fenyegetlek. Figyelmeztetlek."
#úszó #Campfire #életeavíz

YEVA (LIMERENCE - RAJONGÁS)
Teljes név: Yeva Penelope Packwood
Kor: 18
Testvér: Van, egy öccs és egy húg
Születési hely: Vancouver, Washington, Amerikai Egyesült Államok
Lakhely: Lincoln, Nebraska, Amerikai Egyesült Államok
Foglalkozás: tanuló
"Ha én feminista akarok lenni, akkor az leszek, vágod? Ha kell, galléros ingben." "Szeretném elmondani neked, hogy engem egyáltalán nem érdekelnek a bajaid. Az én dolgom csak az, hogy a klubokba járjak, nem az, hogy meghallgassam a lelki nyomorod."
#feminista #sokklubbajár #utálmindenkit

KENNETH (ŐSZI TÁBLÁK - ÉVSZAKOK 1.)
Teljes név: Kenneth McLean
Kor: 18
Testvér: Van, egy öccs
Születési hely: Boston, Massachusetts, Amerikai Egyesült Államok
Lakhely: Boston, Massachusetts, Amerikai Egyesült Államok
Foglalkozás: tanuló
"Ne vigyél kísértésbe, mert én ott maradok." "Na látod, már megint ez van. Drága piát az olcsó beledbe."
#nyomozik #milliomoscsalád #kosárcsapat


SHAWN (TÉLI FÜZÉREK - ÉVSZAKOK 2.)
Teljes név: Shawn Davenport
Kor: 18
Testvér: Van, egy báty
Születési hely: Cleveland, Ohio, Amerikai Egyesült Államok
Lakhely: Cleveland, Ohio, Amerikai Egyesült Államok
Foglalkozás: tanuló
"Az orvosom szerint eltorzult közszolgálatmirigyem és kétoldali erkölcssorvadásom van, ezért fel vagyok mentve ez alól a beszélgetés, és a világ megmentése alól." "Azt hiszem, nekem erről szól a december. A halál gondolatáról és a gyászról."
#zseni #arrogáns #antiszociális


SKY (TAVASZI CSATTANÓ - ÉVSZAKOK 3.)
Teljes név: Skylar Flynn
Kor: 18
Testvér: Nincs
Születési hely: Ottawa, Kanada
Lakhely: Illinois, Chicago, Amerikai Egyesült Államok
Foglalkozás: tanuló
"Hiába is szeretnéd, nem foglak elkísérni a vécére. Haver. Ne már, komolyan mondtam. Ezt a lányok csinálják." "Jézusom, te most azt kéred tőlem, hogy tegyem le a baseball sapkámat? Ennyire azért nem szeretlek."
#baseballsapka #hoki #HOKIIII

AUSTIN (TAVASZI CSATTANÓ - ÉVSZAKOK 3.)
Teljes név: Austin Stockdale
Kor: 18
Testvér: Nincs
Születési hely: San Francisco, Kalifornia, Amerikai Egyesült Államok
Lakhely: San Francisco, Kalifornia, Amerikai Egyesült Államok
Foglalkozás: tanuló
"Rettentőnek és kegyetlennek születtem. A jót tanulom." "A betegségedből gyógyulj ki vagy halj bele, csak ne kényeztesd. Hát, azt hiszem, én ezt a tanácsot nem tudom megfogadni."
#furcsa #cigaretta #beszámíthatatlan


GARETH (PRINCED OF ICE - A JÉG HERCEGESAJÁT VILÁGGAL
Teljes név: Gareth Edward Daniel McCricks
Kor: 18
Testvér: Van, egy húg
Születési hely: Beckinsdale, Acrad
Lakhely: Beckinsdale, Acrad
Foglalkozás: tanuló, koronaherceg
"Mégis miért akarna egy árva gyerek király lenni?" "Csak azért, mert nem hiszek ebben az egészben, még nem jelenti azt, hogy nem próbálok meg mindent beleadni."
#örökbefogafott #koronaherceg #báty


AVERY (BLACKBIRD - FEKETERIGÓ)
Teljes név: Avery Nolan
Kor: 23
Testvér: Van, egy húg
Születési hely: Las Vegas, Nevada, Amerikai Egyesült Államok
Lakhely: Henderson, Nevada, Amerikai Egyesült Államok
Foglalkozás: magánnyomozó
"Arrogánsnak lenni valamiért kib*szottul jó érzés." "Haver, ebben a városban én vagyok az egyetlen olyan pasi, akivel megéri együtt lenni - még akkor is, ha belehalsz."
#magánnyomozó #versenymániás #arendőrségutálja


LINK (HOMESICKNESS - HONVÁGY)
Teljes név: Link Haddley
Kor: 21
Testvér: Nincs
Születési hely: New York, New York, Amerikai Egyesült Államok
Lakhely: Lakewood, Colorado, Amerikai Egyesült Államok
Foglalkozás: modell
"Mosolygásra késztetsz. Na meg fel is izgulok tőled, de gondolom ez annyira nem érdekel." "Ha bántani foglak, ne sírj. Én figyelmeztettelek, hogy mindig ezt csinálom."
#ufók #szoborkisser #modell


HAYDEN (EFFERVESCENCE - PEZSGÉS)
Teljes név: Hayden Brook
Kor: 18
Testvér: Nincs
Születési hely: Lexington, Kentucky, Amerikai Egyesült Államok
Lakhely: Lexington, Kentucky, Amerikai Egyesült Államok
Foglalkozás: tanuló, úszó
"Én vagyok a kapitány. Ha kell, veled süllyedek el." "Én nem hiszek a véletlenekben. Amikor megcsókoltalak, az sem véletlen volt. Én terveztem úgy."
#úszócsapatkapitánya #Campfire #180°osfordulat

PEYTON (LIMERENCE - RAJONGÁS)
Teljes név: Peyton Owen Hunt
Kor: 19
Testvér: Van, egy öccs
Születési hely: New York, New York, Amerikai Egyesült Államok
Lakhely: Lincoln, Nebraska, Amerikai Egyesült Államok
Foglalkozás: tanuló
"Elég rád néznem, és megértem, miért nem látogatnak meg minket az űrlények." "Újra hangokat hallok-e? Naná, ez természetes."
#tudományostárgyak #ufóvadász #gyógyszerek

You Might Also Like

0 megjegyzés