Helyzetjelentés

7:00:00

Sziasztok!
A blogon még nem látszik, de ezzel a bejegyzéssel elértük a 100-at és rettenetesen büszke vagyok mind magamra, mind rátok, szeretett olvasóimra, akik érdeklődnek irántam és a blog iránt. Megpróbálok kirakni majd valamit hamarosan, ami nem vár már szerkesztésre.

A helyzet az, hogy elkezdődött az iskola és mint sokan tudjátok, tizenegyedikes vagyok idén, szóval faktok, nyelvvizsga, ilyesmi. Nem fogok kibújni a felelősség alól, fogom hozni a bejegyzéseket és ilyesmi, csak egy kis türelmet és időt szeretnék kérni tőletek. Én is emberből vagyok, én is ugyanúgy szenvedek ettől a szeptember elsejétől, de ha szeretnétek valamit (ahogy én is), akkor kompromisszumra kell jutnunk. úgy beszélek, mintha nektek lenne beleszólásotok, de igazából még nekem sincs.

Szóóóval. Nem ígérem a folyamatos bejegyzéseket, nem ígérem, hogy mindig elérhető leszek (e-mailben igen, ott lehet zaklatni, ha nagyon hiányzom), de a lehető legjobban szeretnék tanulni és ráfeküdni az angolra/olaszra, hogy meglegyen a nyelvvizsgám, mert kell. Muszáj. És persze a továbbtanulásnál elengedhetetlen.

Bocsánat, hogy csak egy ilyennel szúrom ki a szemeteket, de hamarosan tervezek valami olvashatóbbat, nem tag-et vagy ilyesmit. Remélhetőleg HTW - Brit egyetemi oktatási rendszer lesz, de ki tudja? Ez minden csak a jövőtől függ :)

Hatalmas ölelés,
Brynn :*

You Might Also Like

0 megjegyzés