Két hónap után

10:45:00

Sziasztok!
Ne haragudjatok, (basszus, ez a sok elnézést kérés...) hogy nem jelentkeztem. Jöhetnék a "suli van, nincs időm, bla, bla, bla" kifogásokkal, és hiába igaz, egyszerűen nem teszem, mert szakíthattam volna rá időt, csak nem akartam. Valahogy elveszett a nyári lelkesedés, már kirakni sincs kedvem semmit, pedig itt vagyok nekem már nem is kevesen és csak úgy cserbenhagylak titeket... ez nagyon szar érzés. Megpróbálok ezen változtatni, megemberelni magam vagy valami, de nem ígérek semmit.

Az elmúlt heteim egyhangúan teltek, de szeptemberben elkezdtem egy 30 napos kihívást még néhány másik bloggerrel és erről szeretnék nektek mesélni egy kicsit. Nem sok dologról van szó, nem is annyira érdekesek, de hátha mégis van olyan, akit érdekel.

Elég nehezen ment a kihívás, pláne az elején. Mivel imádok mindenféle gumicukrot és édességet (cukrot, cukrot, cukrot a teába), nagyon nehéz volt megválnom tőlük és egy idő után fel is adtam, olyan gyorsan szoktam rájuk vissza, hogy csak pislogtam egyet. Viszont volt pozitív oldala is a dolognak, kevesebb szennykaját ettem, több vizet ittam és több mozgást iktattam be a mindennapjaimba is, amiért képzeletben pacsit adok magamnak. :)
A pizzától és a péksüteményektől nem váltam meg, csak sokkal kevesebbet ettem belőlük, ugyanis semmi pénzért nem mondanék le a nemrég talált új pékségemről, ahol rettenetesen finom árukat lehet kapni normális árakon. Messze esik az iskolától, úgyhogy reggelente nem tudok bemenni, de például péntekenként be szoktam nézni.

Nektek milyen volt a két hét? Van olyan esetleg, aki benézett a blogra, hátha talál valami frisset? Meséljetek bátran! :)

You Might Also Like

0 megjegyzés