Riverdale tag

8:21:00

Sziasztok!
Ma, hogy kellőképp lezárjuk a júliust, a kedvenc sorozatom tag-jével jelentkezem, ha van kedved, töltsd ki, én személy szerint nagyon élveztem és örültem, hogy végre találtam egyet, mert már égen-földön bekerestem. Na de csapassuk! Ja, egyébként a Sorozatbaráton néztem feliratosan a részeket, ha valakit érdekelne. Spoilerveszély!

Képtalálat a következőre: „riverdale”
Egyébként nem csípem ezt a képet, mert Juggie túlságosan hátul van Archie-ékhoz képest, pedig ő is főszereplő...

1. Favourite character?
Kedvenc karaktered?
Ó, mindenképpen Jughead-et mondanám, szerintem az ő karaktere a legérdekesebb és a háttérsztorija nagyon tetszett. A kedvenc jelenteimhez mindhez köze volt és úgy szurkoltam, hogy összejöjjön Bettyvel. És, megtörtént.

2. Who's your least favourite character?
Ki a legkevésbé kedvenc karaktered?
Szerintem Cheryl és Jason anyukája, Mrs. Blossom. Nem bírtam, az egész sorozat alatt olyan furcsa kisugárzást éreztem felőle és szerintem nem volt jó anyukája az ikreknek.

3. Team Juggie or Archie?
Juggie vagy Archie inkább?
Bevallom őszintén, eleinte Archie-t szerettem a legjobban, aztán kiderült egy-két dolog arról a július negyedikéről (Miss Grundy) és valahogy már nem volt olyan szimpatikus. Juggie pedig annyira aranyos, segítőkész, bátor és awh, Cole Sprouse játssza, emberek!

4. If you be one of the characters from the show, who would you be and why?
Ha egy lehetnél a karakterek közül, ki lennél és miért?
Ha azt mondom, Betty, akkor senki sem csodálkozik ugye? Tudom, az élete egy nagy rakás suck, de azért gondoljunk bele. A családjáról inkább nem ejtenék szót, de ezt leszámítva: okos, szép, van egy legjobb barátnője, Veronica, egy legjobb barátja, Archie és egy pasija, Juggie. Ő az, aki nélkül szerintem vagy sose vagy nagyon későn találták volna meg Jason gyilkosát.

Képtalálat a következőre: „riverdale”
Ez a hátterem gépen. :D

5. Have you read the comics?
Olvastad a comicokat?
Neeeem, vannak olyanok? Utána fogok járni. Csak Youtube-on szoktam ilyen fanmade videókat nézni, azoktól mindig olyan boldog leszek. Pont így jártam, mikor befejeztem a 12. részt, néztem egy videót, amiben olyan részlet volt, ami a sorozatban nem és összeráncoltam a szemöldököm. Szóval van még egy, amit nem láttam! És ne tudjátok meg, milyen boldog voltam akkor. :D

6. Who's your crush on the show?
Ki a crushod a sorozatban?
Juggie, Jughead, Juggie Jones, Jughead Jones. :D

7. What was your first initial thought on the show? Did it change after you started to watch it?
Mi volt az első gondolatod a sorozatról? Megváltozott, miután elkezdted nézni?
Úgy voltam vele, miért kell ennyire felfújni? Csak egy másik idétlenségnek gondoltam, de nagyon sokan körülöttem áradoztak róla és gondoltam megnéznem, miért ilyen menő. Aha, aztán pár perc után rájöttem, hogy imádni fogom. És azzal is tisztában vagyok, hogy nem bírom majd ki a második évad kijöveteléig!

8. Who's chlothing style are you most like?
Kinek az öltözködési stílusát kedveled legjobban?
Nem tudom, talán Veronicáét, szerintem van érzéke a göncökhöz és szereti is mutogatni magát, habár legyünk őszinték: van mit. Nem hiába kap rá az a srác, aki Bettynek először jött be. :D

Képtalálat a következőre: „riverdale”

9. Who's your favourite parent?
Ki a kedvenc szülőd?
Oké, ez egy nehéz kérdés, mert nem tudom, hogy Archie vagy Juggie apukáját válasszam. Az első annyira segítőkész, érdeklődő és mindent meg akar adni a fiának, míg a másik inkább vállalt valamit, hogy megmentse a fiát. Nehéz, de mivel nem tudok kettejük között választani, így nem is fogok.

10. Who do you ship the most?
Kit shippelsz a leginkább?
BUGHEAD. No comment.

11. Now that we know who killed Jason, who do you think it was before we found out?
Most, hogy tudjuk, ki ölte meg Jasont, mit gondoltál, mielőtt megtudtuk, ki volt?
Én végig a gyilkosra gyanakodtam, habár voltak jelenetek, amikor azt hittem, hogy nem ő az. Például amikor bementek Cherylért a terembe, meg ilyesmi.

Nagyon szépen köszönöm, hogy végigolvastad, remélem, neked is tetszett. Ha még annál is jobban, mint szeretném, akkor ne felejtsd el kitölteni a kérdőívet! A fordítások nem biztos, hogy százszázalékosan tökéletesek, mivel sajátok!

A kérdések innen vannak: xxx

You Might Also Like

2 megjegyzés

  1. Szia, csak egy kérdésem lenne, ami amolyan bónusz kérdés lehetne ide: Mit gondolsz Alice-ről és FP-ről? Mármint én nagyon kíváncsi vagyok mi volt velük régen, hogy mi is volt Alice, és én teljes mértékben hiszem, hogy Betty báttyja FP-től van, még régről.

    Alexa💙

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Alexa! <3
      Köszönöm a kommented, érdekes a kérdés. Először is: ez egy teória, igaz? :D Másodszor: nem tudom, talán igazad lehet ezzel kapcsolatban, hiszen azt leszámítva, hogy Alice fiatal volt, Hal (ugye Alice férje) nagyon el akarta vetetni és azért veszekedtek egy csomót. Simán lehet, de nagyon kíváncsi vagyok, hogy volt ez az egész. Mellesleg, FP-t nagyon imádom, függetlenül attól, hogy egy alkesz barom volt és leszarta az egész családját. De csak nekem furák a neveik a gyerekinek? Jughead (isten ments, nem bántom, hiszen imádom) és Jellybean.
      Hatalmas ölelés,
      Brynn :*

      Törlés